Bijna! - Reisverslag uit Rijswijk, Nederland van Monique Mourik - WaarBenJij.nu Bijna! - Reisverslag uit Rijswijk, Nederland van Monique Mourik - WaarBenJij.nu

Bijna!

Blijf op de hoogte en volg Monique

15 Februari 2014 | Nederland, Rijswijk

Na een halfjaar veel gewerkt te hebben en lekker gespaard, is het dan nu eindelijk bijna zover! Ik heb vanmorgen mijn laatste dagje gewerkt en natuurlijk afscheid genomen met een hoop knuffels en leuke cadeau's :-)
En dan begint morgen het nieuwe avontuur! Ik ga 4 maanden backpacken in Australië en Nieuw-Zeeland.

Om jullie ongeveer een idee te geven van wat ik ga doen, zal ik even een overzichtje geven van het plan. Ik zal morgen vertrekken naar Australië, Sydney, waar we dan maandagavond zullen aankomen. Hier is het plan om de oostkust af te reizen tot aan Cairns en vanaf daar naar Alice Springs te vliegen op 3 april. Daar zullen we een tour gaan doen door de outback en deze zullen we eindigen in Melbourne. Vanaf Melbourne zullen we dan 22 april naar Christchurch vliegen (Nieuw-Zeeland, Zuidereiland) om dan hier verder rond te trekken. Uiteindelijk is de bedoeling dat we in Auckland uitkomen (Noordereiland). Vanaf hier zal ik dan op 8 juni weer terug vliegen naar ons koude kikkerlandje, waar ik dus gezellig 9 juni (op mijn verjaardag inderdaad) weer aan zal komen! :-)

Ik ben er van overtuigd dat ik jullie vast allemaal zal gaan missen, maar nu heb ik er vooral heel veel zin in!!

Tot snel!

Liefs Monique

• 15 Februari 2014 - 19:34

Myrthe:

Haha herkenbaar zo'n eerste blog. Heeeeel veel plezier Monique! Geniet ervan, en hou alles goed bij ;-) Ik ben benieuwd wat je allemaal gaat meemaken.

Xx Myrthe

• 27 Februari 2014 - 17:48

Anita De Vree:

Ik zie nog geen foto's en reisverhalen.
    Vertel vertel, want ben erg benieuwd.

x Anita